صنعت مرغ
خانه / آبخوری مرغداری / خرید آبخوری کله قندی برای مرغداری

خرید آبخوری کله قندی برای مرغداری

خرید آبخوری کله قندی برای مرغداری یکی از مهمترین مراحل تاسیس مرغداری نیمه صنعتی محسوب می گردد البته از آبخوری های کله قندی برای پرورش مغ خانگی نیز استفاده می گردد که با توجه به سن طیور مورد پرورش از گنجایش های گوناگون آن استفاده می گردد.

 

 

آبخوری کله قندی چیست؟

آبخوری هایی مرغداری در نمونه های معمولی، اتوماتیک و نیمه اتوماتیک هستند که هر کدام دارای سیستم خاصی هستند.
آبخوری های کله قندی از انواع دستی آبخوری بحساب می آیند برای مرغداری ها بسیار ضروری هستند و حتی قابلیت این را دارند که آبدهی را به صورت دوره ای انجام دهند .
این آبخوری های پلاستیکی از مواد اولیه مرغوب و درجه یک ساخته شده است و مدت زمان زیادی برای شما قابل استفاده است.
که شما می توانید بسته به نیازتان به صورت عمده خرید آبخوری کله قندی را برای سالن مرغداری خود به انجام برسانید.

خرید آبخوری کله قندی

خرید آبخوری کله قندی برای مرغداری

آبخوری کله قندی برای مرغداری یکی از مهتمرین بخش های تجهیز مرغداری بشمار میرود برای دریافت لیست قیمت دانخوری کله قندی و خرید آن می توان از لینک گذاشته شده در پایان مقاله وارد کانال ما شوید و از به روز ترین قیمت تجهیزات مرغداری موجود در بازار با خبر شوید و یا شما می توانید با مشاورین فروش ما به صورت ۱۲ ساعته تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید و سفارش خود را به ثبت برسانید. بازارها معمولا به صورت عمده انجام می‌دهند و از این طریق می‌توان آبخوری‌های کله قندی را با قیمت مناسب‌تری خریداری نمود.
خرید آبخوری های کله قندی برای مرغداری در بازار های امروزی بیشتر به صورت آنلاین انجام می شود.
زیرا در خرید آنلاین این امکان وجود دارد که شما در کمترین زمان محصولات ارائه شده توسط نمایندگی های بسیار در سراسر ایران را مورد بررسی قرار دهید.

یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم مرغداری پلاستیکی شرکت بادرام پلاست بوده که می توان برای سفارش عمده این محصول به این شرکت مراجعه و یا از طریق اینترنت اقدام به خرید محصول نمود

بهترین قیمت آبخوری کله قندی

آبخوری های کله قندی پلاستیکی به نسبت بسیار ارزانتر از انواع دیگر آبخوری بحساب می آیند و در مرغداری های پرورش مرغ بومی و همچنین مرغداری های صنعتی بسیار استفاده می گردند و بهترین گزینه برای پرورش مرغ خانگی می باشند.
علاوه بر این ها یکی از عواملی که باعث کاهش قیمت تمام شده ی خرید محصولات شما می شود خرید مستقیم از درب کارخانه است اما چگونه؟
این روز ها شما از طریق خرید اینترنتی و یا همان خرید غیرحضوری می توانید به آسانی هرچه تمام تر خرید آبخوری کله قندی مرغداری را مستقیم از درب کارخانه انجام دهید و آن را با بهترین قیمت تجهیزات مرغداری خریداری نمایید.

بهترین قیمت آبخوری کله قندی

آبخوری های کله قندی موجود در بازار

  • آبخوری کبک

  • آبخوری بلدرچین

  • آبخوری مرغ

لوازم پرورش مرغ بومی

پرورش مرغ بومی یکی از گزینه های مطلوب برای مشاغل پر سود محسوب می گردد مرغ بومی یا همان مرغ های محلی ایران، نوعی نژاد بسیار مقاوم به شمار می آیند. در پرورش مرغ بومی باید توجه به بستر مرغداری توجه ویژه داشت که رول بستر مرغداری یکی از بهترین این کف پوش هاست آن ها در مقابل بیماری ها، گرما و سرما تحمل بالایی دارند و این مزیت باعث می شود که ایجاد یک واحد تولیدی مرغ بومی برای تولید کنندگان سوددهی داشته باشد.
در این نوع پرورش طیور لوازم و تجهیزات مرغداری کمتری نسبت به مرغداری های صنعتی و سالن های پرورش طیور نیاز است که شما می توانید جهت خرید هریک از این تجهیزات با مشاورین فروش ما ارتباط بگیرید.
که یکی از این تجهیزات کاربردی و مورد نیاز نیز خرید آبخوری کله قندی است که در سایز ها و ظرفیت های متفاوتی به مشتریان عرضه می شود.

 

 

مطلب پیشنهادی

آبخوری مرغداری

قیمت به روز سیستم آبخوری مرغداری

اهمیت استفاده از آبخوری مرغوب در سالن های مرغداری چیست؟ کدام سیستم آبخوری نسبت به …