صنعت مرغ
خانه / رول بستر مرغداری / قیمت قفس مرغ تخمگذار

قیمت قفس مرغ تخمگذار

قیمت قفس مرغ تخمگذار به تعداد هر مرغ محاسبه می شود و به مشتریان عرضه می شود.
قیمت این قفس ها بسته به نوع جنس فلز به کار رفته در تولید آن و همچنین کاربرد هایی که دارد متفاوت است.
به طور مثال در قفس نیمه اتومات قفس شامل سیستم کودکشی جدید است و در آن آبخوری و امکانات دیگر موجود است و طبیعی است که قیمت آن با قفس معمولی متفاوت باشد.

 

 

روش های پرورش مرغ تخم گذار

علاوه بر روش کلی که برای پرورش طیور وجود دارد که به دو شیوه سنتی و صنعتی پرورش داده می شوند در سالن ها مرغداری شیوه های متفاوتی برای پرورش طیور وجود دارد که به دو دسته تقسیم می شوند:

  • پرورش مرغ در بستر
  • پرورش مرغ در قفس

هر یک از این نوع پرورش ها ویژگی های متفاوتی را دارا است و مزیت های خاص خود را دارد که مرغداران با توجه به شرایط و نیاز های خود هر کدام از آن ها را راه اندازی می کنند.

پرورش مرغ در بستر

در پرورش مرغ در بستر نکات بسیاری حائز اهمیت است که باید با آن توجه بیشتری داشت.
در پرورش در بستر امکان بروز آلودگی و شیوع بیماری خیلی بیشتر از قفس مرغ تخمگذار است به همین دلیل باید به پوشش کف اهمیت بسیاری داده شود.
طی تجربه های بسیاری که توسط مرغداری کسب شده است رول بستر مرغداری مناسب ترین کفپوش مرغداری به جهت جلوگیری از آلودگی ها و همچنین شیوع بیماری است.
اما با این حال پرورش طیور در این شرایط نیازمند نظارت و دقت فراوان است.
اما شایان ذکر است که قیمت رول بستر مرغداری با توجه به قیمت قفس مرغ تخمگذار بسیار ارزان تر بوده و به همین دلیل است که طرفداران بیشتری را نیز دارد.

پرورش مرغ در بستر

 

پرورش مرغ در قفس

یکی از دلایلی که بسیاری از مرغداران به پرورش طیور در قفس ها روی می آورند ظرفیت بالای پرورش طیور در مقایسه با بستر است.
در قفس مرغ تخمگذار یا قفس مرغ گوشتی این امکان وجود دارد که شما تعداد بیشتری جوجه را در آن نسبت به بستر پرورش دهید.
پرورش مرغ در قفس به میزان چشم گیری آلودگی را کاهش می دهد و همچنین پرورش طیور کنترل شده است به دلیل میزان تغذیه و آب مصرفی آن ها و دیگر شرایط.
همچنین در قفس مرغ تخمگذار از شکستی و آسیب دیدگی تخم مرغ ها جلوگیری و محافظت می شود.
به علاوه شایان ذکر است که در قفس گوشتی و همچنین تخمگذار معمولا برای پوشش کف قفس ها از رول کاغذ مرغداری استفاده می شود که رطوبت بستر مرغ را نیز در حالت مطلوب نگه می دارد.

نمایندگی فروش قفس مرغ تخمگذار

نمایندگی فروش قفس مرغ تخمگذار تهران یکی از معروف ترین نمایندگی های فروش قفس در ایران است که این مرکز در اختیار شرکت بادرام بستر قرار دارد.
به علاوه این شرکت در دیگر کلان شهر های ایران نیز نمایندگی دارد که شما می توانید برای خرید به صورت حضوری به این مراکز مراجعه کنید و یا از طریق تماس با شماره ای در انتهای مطلب مشاهده می کنید از طریق اینترنتی خرید خود را انجام دهید و از نزدیک ترین شهر بارگیری آن را به ثبت برسانید و در مکان مورد نظرتان تحویل بگیرید.

 

لیست قیمت قفس مرغ تخمگذار

 

لیست قیمت قفس مرغ تخمگذار

به جهت تغییرات روزانه قیمت قفس مرغ تخمگذار به دلیل تغییر در مواد اولیه ی مورد استفاده در فرایند تولید آن مشتریان باید روزانه با مراکز فروش تماس بگیرند و یا به صورت حضوری مراجعه کنند تا از قیمت به روز قفس مرغ تخمگذار مطلع شوند.
اما ما برای سهولت در کار مشتریانمان کانالی راه اندازی کرده ایم که به روز ترین قیمت قفس مرغ تخمگذار را از طریق آن به مشتریان و خریداران تجهیزات مرغداری اطلاع رسانی می کنیم که شما می توانید به جهت دستیابی به تغییرات روزانه لوازم مرغداری در کانال تلگرام مرغداری ما عضو شوید.

خرید قفس پرورش مرغ تخمگذار

امروزه خرید و فروش قفس مرغ تخمگذار بر اساس تعداد مرغ انجام می شود نه متراژ.
هر قفس مرغ تخمگذار ۲۱ سانتی متر است و در ۳ اتاق ۴۰ در ۴۰ تقسیم می شود و در حالت استاندارد در هر اتاق ۴ مرغ جا می شود.
ظرفیت قفس مرغ تخمگذار به این صورت است که در هر پایه ی کامل دو طرفه ۷۲ مرغ جای می گیرد به این معنی که هر طرف ۳۶ مرغ است و هر طبقه ی آن شامل ۱۲ مرغ می شود.

phone icon شماره تماس: 09120733749

phone icon شماره تماس: 09115716223

phone icon شماره تماس: 09115716223

مطلب پیشنهادی

قفس مرغ تخمگذار

خرید قفس مرغ تخمگذار

قفس مرغ تخمگذار از آن دسته تجهیزات پیشرفته مرغداری است که برای سالن مرغداری لازم …