صنعت مرغ
خانه / دسته‌بندی نشده / انواع پنجره اینلت سالن مرغداری

انواع پنجره اینلت سالن مرغداری

انواع پنجره اینلت سالن مرغداری چیست و از پنجره اینلت مرغداری چگونه در تهویه سالن مرغداری استفاده می گردد بهترین پنجره اینلت سالن مرغداری توسط چه شرکت هایی تولید می گردد و بزرگترین بازار فروش پنجره اینلت سالن مرغداری چه شهرستان هایی هستند

اینلت سالن مرغداری چیست ؟

پنجره های اینلت سالن مرغداری جهت تهویه سالن مرغداری اینگونه عمل می کند که هوای سالن را یک دفعه ای تهویه کند و تفاوت آن و با  پنجره های آهنی این است و در مدت زمانی طولانی این کار را به سرانجام می رسانند.

امروزه کیفیت و کمیت هوای درون سالن های مرغداری یکی از عوامل مهم و ویژه در افزایش میزان تولید و میزان بهره وری است. کنترل میزان ورود و خروج هوای درون سالن مرغداری از طریق تجهیزات مدرن و جدید توسط پنجره های اینلت امکان پذیر شده است.

یکی از مهم ترین مسائل و مشکلات رایج در مرغداری ها سیستم تهویه است که امروزه استفاده از پنجزه های اینلت کمک شایانی به حل این مشکل کرده است.

اینلت سالن مرغداری

انواع پنجره اینلت سالن مرغداری

پنجره های اینلت وسیله ای است که در سالن های مرغداری  امروزه کاربرد بسیاری پیدا کرده است. از کاربردهای این سیستم جلوگیری از ورود حشرات به درون سالن های مرغداری و همچنین هوادهی مناسب سالن اشاره کرد.

کیفیت و کمیت هوای درون سالن های مرغداری از این نظر حائز اهمیت است که موجب افزایش میزان بهره وری و افزایش راندمان اقتصادی و همینطور بالا رفتن میزان تولید می شود. با توجه به مزایای قابل توجهی که دارد بازار پرفروشی را در فضای مجازی به راه انداخته است.

پنجره های اینلت دارای تعداد و انواع مختلفی و سایزهای متفاوتی است که با توجه به نیاز مشتری تهیه می گردد. بدین صورت که مشتری با مراجعه به سایت معتبر فروش بررسی های لازم را انجام داده و در انتها با خیالی آسوده می تواند نسبت به خرید محصول مورد نظر خود اقدام لازم را انجام دهد.

انواع پنجره اینلت

تهویه سالن مرغداری با کمک پنجره اینلت

تهویه سالن های مرغداری با کمک پنجره اینلت یکی از بروزترین و پرکاربردترین روش های تهویه مناسب در سراسر دنیا است. این سیستم به دلیل مزایای فراوانی که نسبت به روش سنتی دارد به سبکی مرسوم در سالن های پیشرفته تبدیل شده است.

در حال حاضر استفاده از پنجره های اینلت در سالن های مرغداری موجب افزایش ضریب تبدیل خوراک به گوشت و تخم مرغ شده که امر بسیار مهمی برای پرورش دهندگان مرغ است. و این امر موجب تمایل بیشتر بسیاری از استفاده کنندگان قرار گرفته است.

از مزایای مهم استفاده از پنجره اینلت در سالن مرغداری می توان موارد زیر را نام برد:

  • افزایش ضریب تبدیل و وزن مطلوب
  • یکسان شدن درصد رشد تمامی مرغ ها به دلیل یکنواختی هوای درون سالن
  • خارج شدن کامل گازها و ذرات گرد و غبار که عامل اصلی بیماری های تنفسی است.
  • بهترین شکل تهویه سالن با این روش مشاهده شده است.
  • کاهش مصرف انرژی و کاهش هزینه
  • غیره

تهویه سالن مرغداری

بازار فروش پنجره اینلت سالن مرغداری

امروزه استفاده از پنجره اینلت سالن مرغداری یک راه بسیار موثر در تهویه سالن های مرغداری است. به همین دلیل بازار فروش این محصول در مراکز خرید شهرها یا مراکز خرید اینترنتی پنجره اینلت که براحتی قابل دسترس هستند دیده می شود.

امروزه بسیاری از سالن های پیشرفته مرغداری بیش از 50 پنجره ایلنت  دارند. تعداد پنجره های اینلت با توجه به اندازه سالن و نیاز مشتری تعیین می گردد و مشتری در بازار فروش می تواند ضمن مشاوره به تهیه آن بپردازد.

در حال حاضر به دلیل استفاده زیاد از پنجره های اینلت توسط مرغداران بازار فروش این محصول بسیار فعال شده است و بسیاری از مشتریان به منظور ایجاد تهویه مطلوب سالن های خود درصدد تهیه و خرید آنلاین پنجره های اینلت هستند.

صادرات بازار پنجره اینلت سالن مرغداری

نوع کاربری از پنجره های اینلت سالن های پرورش مرغ گوشتی، مرغ تخم گذار، مرغ مادر، بلدرچین و بوقلمون است. از کاربردهای مهم  و ویژه این محصول می توان به جلوگیری از ورود حشرات به درون سالن های مرغداری، یکنواختی هوای درون سالن، تامین هوای درون سالن های مرغداری در فصول سرد بدون کاهش دما، ایجاد تهویه مطلوب و مناسب در تمامی فصول سال و غیره اشاره کرد.

استفاده روزافرون از این محصول در داخل و همینطور خارج از کشور موجب صادرات این سیستم به کشورهای دیگر به ویژه  همسایه شده است.

صادرات بازار پنجره اینلت سالن مرغداری موجب ارزآوری زیادی به کشور شده است، این سیستم ها به دلیل ساخت بسیار مناسب و کیفیت بالا بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

صادرات بازار پنجره اینلت

خرید عمده تجهیزات سالن مرغداری

ساخت پنجره سالن مرغداری نوین و پیشرفته در چند سال اخیر به دلیل تقاضای زیاد پیشرفت های چشمگیری داشته است.

استفاده از تجهیزات سالن مرغداری می تواند مزیت هایی از قبیل:

  • یکنواختی رشد جوجه ها
  • کم شدن هزینه های اضافی
  • نگهداری آسان
  • بهداشت و ایمنی بیشتر
  • بازگشت سرمایه بیشتر
  • افزایش راندمان اقتصادی
  • و بسیار موارد دیگر

انواع تجهیزات و وسایل مورد نیاز صنعت مرغداری امروزه با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در فضای مجازی و فروشگاه های معتبر اینترنتی قابل دسترس است و مشتریان می توانند در کمترین زمان و قابل اطمینان ترین روش نسبت به خرید عمده آن اقدام کنند.

مطلب پیشنهادی

قیمت رول کاغذ مرغداری

قیمت رول کاغذ مرغداری

قیمت رول کاغذ مرغداری توسط عوامل های زیادی تحت تاثیر و تغییر قرار می گیرد …