صنعت مرغ
خانه / دسته‌بندی نشده / خرید دریچه اینلت تهویه هوا مرغداری

خرید دریچه اینلت تهویه هوا مرغداری

خرید دریچه اینلت تهویه هوا مرغداری از چه راه هایی امکان پذیر است؟ مراکز عمده فروشی تجهیزات مرغداری کجا هستند و دیچه های اینلت خوب دارای چه ویژگی هایی می باشند پاسخ تمام این سوالات را پس از خواندن این مطلب می توان یافت.

 

دریچه اینلت چیست ؟

سیستم های تهویه هوا یکی از مهمترین تجهیزات در صنایع بخصوص در بخش طیور و مرغداری ها به شمار می رود. پنجره های اینلت که سبب جابه جایی هوا و متعادل شدن جریان هوا می شود. این پنجره ها که عمدتا به مکانیزه و خودکار تولید می شوند

خرید دریچه اینلت

خرید دریچه اینلت تهویه هوا مرغداری

یکی از راه های خرید دریچه اینلت مرغداری بصورت عمده برقرای ارتباط با کارشناسان بخش فروش ما بوده تا شما را در امر انتخاب دریچه اینلت مناسب برای سالن مورد نظرتان راهنمایی  واز آخرین قیمت این محصول مطلع نمایند لازم بذکر است این  شرکت هیچگونه تک فروشی دریچه اینلت ندارد

مزیت های دریچه اینلت

  • تهویه هوای مناسب
  • جلوگیری از اتلاف انرژی و سوخت
  • گرمایش و سرمایش متناسب با محیط
  • مقرون به صرفه بودن
  • کاهش تلفات در صنایع مرغداری و طیور

پنجره های اینلت به اشکال و اندازه های مختلف در مصارف گوناگون در کشورهای مختلف تولید و به فروش می رسد. یکی از تولیدکنندگان این محصول ایران است که توانسته در این عرصه به رقابت بپردازد که این امر برای مصرف کنندگان داخلی بسیار به صرفه تر است.

مزیت های دریچه اینلت

چرا سیستم تهویه در پرورش طیور از اهمیت ویژه ای برخوردار است؟

در اماکن رشد و پرورش طیور تهویه هوا و وجود هوایی مناسب بسیار حائز اهمیت است چرا که سبب کاهش تلفات می شود. پنجره های اینلت یکی از تجهیزات مهم در این امر محسوب می شود. وجود سیستم مرکزی در کل سالن باعث شده تا پنجره ها به صورت خودکار باز و بسته شوند و هوای بیرون را به داخل آورده و با هوای داخل ترکیب کند و سبب پایداری دما در سالن های پرورش طیور می شوند.

پنجره اینلت در سالن مرغداری چگونه عمل می کند؟

در سالن های مرغداری داشتن تهویه ای مناسب بسیار مهم است و باعث افزایش بازدهی در محصول و کاهش هزینه های مصرفی و اتلاف سوخت می شود. امروزه در سالن های مرغداری مدرن عموما از پنجره های اینلت خودکار جهت تهویه و هوادهی مناسب در سالن ها بهره می گیرند تا راندمان کارشان را بالا ببرند. این پنجره ها را به صورت موازی و در فاصله ای مناسب از سقف نصب می کنند و این کار نیاز به متخصصان دارد تا خروجی و ورودی هوا کنترل شده صورت گیرد. در فصول گرم که دمای سالن ها بالا می رود دریچه به سمت کف است تا هوای بیرون سریعتر به کف سالن برسد و هوای داخل متعادل شود و در فصول سرد دریچه های این پنجره به سمت سقف باز می شود تا هوای سرد بیرون به سمت سقف برخورد کند و با هوای گرمی که به علت سبکی هوای گرم در سقف قرار گرفته با هم ترکیب شده و به سمت پایین ریزش کند در این صورت جوجه ها با تغییرات ناگهانی هوا که قطعا سبب افزایش تلفات می شود روبه رو نمی شوند.

پنجره اینلت در سالن مرغداری

خرید دریچه اینلت از کارخانه

خرید دریچه اینلت به صورت های متفاوتی صورت می گیرد. یکی از بهترین شیوه های خرید، خرید مستقیم از کارخانه است با این کار واسطه ها حذف می گردد که قطعا با قیمت بسیار مناسبتر می توان خرید بهتری از خود کارخانه انجام داد. برای این کار باید از طرق اینترنت با کارخانه مکاتبه داشت و ثبت در خواست نمود.

صادرات دریچه اینلت مرغداری به دیگر نقاط جهان

شرکت های زیادی در امر تولید پنجره های اینلت فعالیت دارند که در انواع و اشکال مختلف این پنجره ها را تولید و روانه بازار می کنند. پنجره های تسویه هوا در مرغداری ها با حرکت انتقالی هوا در سالن سبب افزایش تولید و سود دهی بیشتر می شود.
کارخانه های تولید کننده این محصول بسته به نوع محیط و فعالیت مرغداری انواع مختلفی از پنجره های اینلت و سیستم های تهویه چون هواکش مرغداری ، پد سلولزی را تولید کرده اند. شرکت های مختلفی در کشورهای دیگر به ساخت این محصول پرداخته اند و در این ایران نیز تولید کنندگان متعددی پا به عرصه تولید اینلت نهاده اند و سعی در فراهم کردن نیازهای مشتریان داخی هستند.
تولیدگنندگان داخلی حتی علاوه بر تامین نیاز های داخلی به صادرات این محصول روی آورده اند و به کشور های دیگر نیز محصولاتش را ارایه می دهند به این طریق باعث رشد اقتصاد کشور در زمینه تولید و صادرات پنجره های اینلت می شوند.

صادرات دریچه اینلت

مطلب پیشنهادی

قیمت رول کاغذ مرغداری

قیمت رول کاغذ مرغداری

قیمت رول کاغذ مرغداری توسط عوامل های زیادی تحت تاثیر و تغییر قرار می گیرد …