صنعت مرغ
خانه / دسته‌بندی نشده / خرید رول کاغذ مرغداری

خرید رول کاغذ مرغداری

خرید رول کاغذ مرغداری از آن دسته تجهیزات پیشرفته مرغداری است که همواره در دستور کار مرغداران قرار گرفته است و علت آن اهمیت رول بستر مرغداری در فرایند پرورش طیور است.
علاوه بر رول کاغذ مرغداری که به جهت پوشش کف سالن مرغداری استفاده می شود کاربرد کاغذ در مرغداری بسیار است و گوشه ای از موارد استفاده آن کاتن های حمل جوجه و همچنین شانه های تخم مرغ است.

 

 

اهمیت استفاده از کفپوش مرغداری

جلوگیری از گندزدگی و کپک زدن دان و غذای طیور یکی از عوامل مهم در پرورش طیور است که تنها در پرورش مرغ در قفس و پرورش مرغ در بستر در شرایطی که از رول بستر مرغداری و تایل مرغداری به عنوان پوشش کف سالن قابلیت جلوگیری دارد.
اگر خوراک و دان مورد مصرف جوجه و مرغ کپک زده باشد طیور دچار مسمومیت غذایی می شود و در این شرایط دستگاه گوارش آن آب بیشتری دفع خواهد کرد . فضولات آن بیش از حد آبکی خواهد بود به بیان دیگری پرنده دچار اسهال می شود.
در نتیجه رطوبت بستر مرغداری افزایش پیدا می کند و بستر مرطوب نیز در سالن مرغداری زمینه بسیاری از بیماری ها را فراهم می کند.
لذا در این شرایط استفاده از کفپوش مرغداری و خرید رول کاغذ مرغداری راندمان کاری سالن را به میزان چشم گیری افزایش می دهد.

رول کاغذ مرغداری چه استفاده ای دارد؟

رول کاغذ مرغداری چه استفاده ای دارد؟

خرید رول کاغذ مرغداری به این جهت حائز اهمیت است که از این محصول به عنوان کفپوش مرغداری استفاده می شود که فواید بسیاری برای مرغداران به همراه دارد که شامل موارد زیر می شود:

  • جاذب خوبی برای نم و رطوبت است و به همین دلیل میزان رطوبت بستر را مطلوب می سازد.
  • به دلیل نرم بودن این کفپوش از صدمه دیدن تخم مرغ به میزان بالایی جلوگیری می شود.
  • آلودگی و شیوع بیماری را به میزان چشم گیری کاهش می دهد.
  • این کفپوش عایق بسیار خوبی برای سرما و گرما در فصول مختلف است.
  • و بسیاری از موارد دیگر …

همچنین شایان ذکر است که از رول بستر مرغداری علاوه بر پوشش کف مرغداری در پرورش مرغ در بستر در پرورش مرغ در قفس نیز کاربرد دارد و به عنوان کفپوش قفس مرغ تخمگذار استفاده می شود.

مراکز خرید رول کاغذ مرغداری

مراکز خرید رول کاغذ مرغداری

از آنجا که امروزه دستگاه تولید رول بستر مرغداری و همچنین خط تولید این محصول پیشرفت فراوانی داشته است و رول کاغذ هایی مرغوب و با کیفیت درجه یک تولید و به بازار فروش عرضه می شود علاوه بر بازار داخل بسیاری از کشور های عربی حوزه خلیج فارس و خاورمیانه خواهان و خریدار این محصول هستند.
به همین علت شرکت بادرام بستر امکان خرید اینترنتی را برای مشتریان فراهم نموده است و شما تنها از طریق اینترنت می توانید خرید کنید و به آسانی سفارش خود را ثبت کنید.
به این دلیل که شما وقتی تصمیم به خرید رول کاغذ مرغداری دارید در اولین قدم اقدام به مقایسه کردن قیمت و کیفیت این کالا از چندین فروشنده می کنید.
چون همواره خریداران به دنبال خرید محصول با کیفیت در عین حال ارزان هستند.
اما در شرایط خرید حضوری این کار برای شما بسیار دشوار است و همچنین محدود به یک منطقه می شود.
اما از طریق خرید غیرحضوری شما می توانید از تمامی مراکز خرید رول کاغذ مرغداری در سراسر ایران استعلام قیمت و کیفیت بکنید.

 

قیمت رول بستر مرغداری

قیمت رول بستر مرغداری

دستیابی به قیمت روزانه محصولات و اطلاع از آخرین تغییرات قیمت رول بستر مرغداری کاری دشوار است.
زیرا به هنگام تغییرات مواد اولیه مورد استفاده در تولید رول کاغذ مرغداری قیمت تمام شده این محصول نیز همواره تغییر می کند.
اما شما می توانید از ساده ترین روش به آخرین تغییرات قیمت رول بستر مرغداری از طریق کانال تلگرام مرغداری دستیابی داشته باشید.
تنها کافی است در کانال ما عضو شده و ما را دنبال کنید نیرو های پشتیبان ما روزانه آخرین و به روز ترین قیمت تجهیزات مرغداری را به اطلاع شما خریداران و مرغداران عزیز می رساند.
همچنین شما می توانید به جهت خرید رول کاغذ مرغداری به صورت ۱۲ ساعته با شماره ای که در انتهای مقاله درج شده است تماس حاصل نمایید.

مطلب پیشنهادی

قیمت پنجره اینلت مرغداری

لیست قیمت پنجره اینلت تهویه هوا مرغداری

قیمت پنجره اینلت تهویه هوا مرغداری بر مبنای پارامتر‌های گوناگونی تعیین می‌شود و باید گفت …