صنعت مرغ
خانه / دسته‌بندی نشده / خرید کفپوش مرغداری

خرید کفپوش مرغداری

خرید کفپوش مرغداری مسئله ای است در سالن های مرغداری که هر میزان برای آن هزینه کنید ضرر نخواهید دید زیرا صرف هزینه برای پوشش کف سالن های مرغداری یکی از مسائل حائز اهیمت است و علت آن نیز تاثیر مستقیم بستر بر پرورش و تلفات طیور است.

 

 

اهمیت کفپوش مرغداری

دلایل بسیاری وجود دارد که کفپوش و بستر مرغداری را در دستور کار صاحبان این صنعت قرار می دهد که به تفکیک تعدادی از آن ها را بیان خواهیم کرد.
در سالن های مرغداری موارد بسیاری چون فضولات پرندگان٬ نحوه آب خوردن پرندگان و ریختن آب بر روی زمین و مواردی دیگر که سبب خیس شدن بستر و افزایش رطوبت سالن می شود.
همچنین افزایش رطوبت بستر پیامد های بسیاری را به همراه دارد از جمله گندزدگی تخم مرغ٬ کپک زدن دان و غذای طیور٬زخم شدن پای جوجه٬ شیوع آلودگی و بیماری های بسیار در سالن و غیره؛ که تمامی موارد ذکر شده کل سالن را درگیر خود خواهد کرد و تلفات جبران ناپذیری را با خود به همراه دارد.
به همین دلیل است که خرید کفپوش مرغداری یکی از نیاز های اساسی در سالن های مرغداری به حساب می آید.

 

اهمیت کفپوش مرغداری

 

بهترین کفپوش مرغداری کدام است؟

حال پس از بیان تمامی خطرات احتمالی که در صورت عدم استفاده از پوشش کف مرغداری امکان بروز آن وجود دارد مناسب ترین کفپوش مرغداری کدام است؟
کفپوشی برای سالن شما مناسب است که نرم باشد و همچنین جاذب بسیار خوبی برای نم و رطوبت باشد.
نرم بودن بستر مرغ مزایای زیادی را به همراه دارد که شاخص ترین آن جلوگیری از صدمه دیدن و همچنین شکستگی تخم مرغ است و همچنین از پای طیور در برابر صدمات محافظت می کند.
علاوه بر تمامی موارد ذکر شده عایق بودن کفپوش نیز یکی از مواردی است که به نفع مرغداران است زیرا در فصول گرما و سرما محیطی مناسب را برای جوجه فراهم کند.

 

بهترین کفپوش مرغداری کدام است؟

 

انواع پوشش کف مرغداری

اگر شما برای خرید کفپوش مرغداری به بازار رفته باشید و یا در اینترنت آن را جست و جو کرده باشید به موارد و نمونه های بسیاری برخورد خواهید کرد که مرسوم ترین آن ها به موارد زیر تقسیم می شود:

  • پوشال

پوشال مرغداری یکی از قدیمی ترین کفپوش های مرغداری است که در گذشته به عنوان پوشش کف سالن مرغداری مورد استفاده قرار می گرفته است.
امروزه نیز در مرغداری هایی که به شیوه سنتی یا بومی فعالیت می کنند پوشال به عنوان کفپوش سالن مورد استفاده قرار می گیرد.
و کارایی و فایده بسیاری برای سالن های مرغداری به همراه ندارد.

  • تایل مرغداری

قیمت تایل مرغداری یکی از مسائلی است که در خرید کفپوش مرغداری باعث می شود که خریداران کمتری سمت این محصول بروند.
اما تایل پلاستیکی ویژگی های بسیاری دارد که نمی توان از آن ها غافل شد.
تایل مرغداری از سطح زمین فاصله داشته و ارتفاعی حدودا ۹ سانتی متری نسبت به آن دارد و به دلیل منافذی که در سطح آن قرار دارد باعث می شود که فضولات طیور از سطح آن عبور کرده و در زیر کفپوش انبار شود.
همچنین این نوع از کفپوش به دلیل تنوعی رنگی که در بازار فروش دارد به زیباسازی سالن مرغداری کمک شایان می کند.
و خرید کفپوش مرغداری تایل می تواند سالن شما را دچار تغییرات بسیاری کند.

  • رول بستر مرغداری

یکی دیگر از کفپوش های مرغداری که طرفداران زیادی نیز دارد رول کاغذ مرغداری است.
رول کارتن مرغداری از آن دسته از کفپوش ها است که کاملا برای کفپوش مرغداری صنعتی مناسب است و بسیار مقرون به صرفه است و علت آن نیز تاثیر گرفته از قیمت رول بستر مرغداری است.
این کفپوش بسیار نرم بوده و همچنین عایق حرارت است علاوه بر این ها رطوبت را به خوبی جذب کرده و تشویق کننده ی طیور به خوردن آب و غذا است.
به دلیل جامعه ی آمار وسیعی که مرغدارانی که به خرید کفپوش مرغداری می روند و رول کاغذ مرغداری را به عنوان پوشش کف سالن خود انتخاب می کنند ما نیز در این مقاله به صحبت در رابطه با این محصول می پردازیم.

 

انواع پوشش کف مرغداری

 

نمایندگی خرید کفپوش مرغداری

نمایندگی های بسیاری در سراسر کشور وجود دارد که خط تولید رول بستر مرغداری را راه اندازی کرده اند و مشغول به تولید کاغذ جهت مصارف مرغداری ها هستند.
همچنین شایان ذکر از که کاربرد کاغذ در مرغداری تنها به پوشش بستر سالن ختم نمی شود و موارد بسیاری نیز از کاغذ و مقوا در سالن های مرغداری استفاده می شود.
موارد استفاده کاغذ در مرغداری شامل پوشش کف قفس مرغ تخمگذار٬ کارتن های حمل و جا به جایی جوجه٬ شانه های تخم مرغ و بسیاری از موارد دیگر است.
و به دلیل استفاده های فراوانی که این محصول در سالن دارد خرید آن نیازمند دقت بیشتری است.
علاوه بر این ها لازم به ذکر است که در انتهای دوره نیز پس از جمع آوری رول های کاغذی این رول مرغداری به عنوان کود کشاورزی نیز خرید و فروش می شود.

 

نمایندگی خرید کفپوش مرغداری

 

قیمت رول بستر مرغداری

قیمت رول کاغذ مرغداری همانند دیگر تجهیزات مرغداری که وابسته به قیمت مواد اولیه است روزانه متغیر است و همچنین اطلاع از قیمت روزانه ی این محصولات کاری دشوار و وقت گیر است.
اما شرکت بادرام بستر با همکاری تعدادی از شرکای خود در عرصه صنعت مرغداری اقدام به تاسیس کانال تلگرام مرغداری کرده اند که بدین وسیله تغییرات به روز قیمت تجیهزات مرغداری را در آن به اطلاع مشتریان و مرغداران محترم می رسانند.
شما می توانید برای اطلاع از جدیدترین لیست قیمت محصولات و لوازم مرغداری در این کانال عضو شوید.

خرید رول بستر مرغداری

با تمامی موارد ذکر شده در کل مقاله اگر قصد خرید کفپوش مرغداری علی الخصوص خرید رول بستر مرغداری گرگان و دیگر شهر های ایران را دارید می توانید به صورت ۱۲ ساعته با مشاورین ما تماس حاصل کنید و خرید خود را در اسرع وقت به ثبت برسانید.
تنها کافی است که با شماره ای که در انتها درج شده است تماس بگیرید تا رول بستر مرغداری درجه یک را در کوتاه ترین زمان ممکن در مکان مورد نظرتان تحویل بگیرید.
شرکت بادرام بستر همواره می کوشد تا مرغوب ترین و بهترین کفپوش مرغداری جهت مصارف مرغداران به بازار فروش عرضه کند.

مطلب پیشنهادی

قیمت پنجره اینلت مرغداری

لیست قیمت پنجره اینلت تهویه هوا مرغداری

قیمت پنجره اینلت تهویه هوا مرغداری بر مبنای پارامتر‌های گوناگونی تعیین می‌شود و باید گفت …