صنعت مرغ
خانه / رول بستر مرغداری / قیمت رول بستر مرغداری دولایه

قیمت رول بستر مرغداری دولایه

قیمت رول بستر مرغداری دولایه به دلیل گران تر بودن نسبت به رول های مرغداری تک لایه طرفداران کمتری را در بازار خرید و فروش تجهیزات مرغداری دارد در شرایطی که کیفیت بالاتری نسبت به رول های تک لایه دارد همچنین بدون رطوبت و پارگی است اما مسئله ای که در میان خریداران مطرح است آن است که در خرید یک محصول با توجه به کیفیت ارائه شده قیمت بسیار تاثیر گذار برای خرید می باشد.
در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر برای شما از دلایل تاکیدمان بر رول های مرغداری دولایه برایتان بگوییم.

 

 

ویژگی های رول بستر مرغداری دولایه

رول بستر دولایه تمامی ویژگی های رول بستر های تک لایه را با کیفیت بالاتری دارا است.
این رول کاغذی دولایه قدرت جذب رطوبت بسیار بالا دارد و از مواد اولیه ی درجه یک تولید شده است.
همچنین شایان ذکر است که شما می توانید با استفاده از این رول ها کف سالن مرغداری خود را گرم نگه دارید به این علت که واسط بودن هوا مابین دولایه به عنوان عایق عمل می کند و این رول ها را به بهترین عایق گرما و سرما در فصول مختلف تبدیل کرده است.
از ویژگی های دیگر این رول خشک و سبک بودن آن است که به دلیل خشک بودن از بسیاری از بیماری ها و شیوع آلودگی ها جلوگیری می کند و به دلیل سبک بودن در کمترین زمان پهن و به سهولت هرچه تمام تر جمع آوری می شود.
اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید این رول ها پس از استفاده دور ریخته نمی شوند و در پایان دوره نیز به عنوان کود های کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرند.

 

تولیدکننده رول بستر مرغداری دولایه

 

تولیدکننده رول بستر مرغداری دولایه

تعداد تولیدکنندگان رول بستر مرغداری دولایه در مقایسه با محصول مشابه آن یعنی رول بستر مرغداری تک لایه در ایران بسیار کمتر است.
اما ما مفتخریم که خدمتتان اعلام کنیم که شرکت بادرام بستر ارائه کننده ی با کیفیت ترین و با مناسب ترین قیمت رول بستر مرغداری دولایه است.
این محصول به دلیل ویژگی های ذکر شده و همچنین خدمات ارائه شده توسط شرکت بادرام بستر علاوه بر بازار داخل طرفداران بسیاری را در خارج از کشور و در بازار های خارجی دارد.
سالانه این محصول در تناژ بالایی به کشورهایی نظیر عراق، ترکیه، گرجستان و دیگر کشور ها صادر می شود.

 

خرید رول بستر مرغداری دولایه

 

خرید رول بستر مرغداری دولایه

خرید و فروش رول بستر مرغداری دولایه و تک لایه توسط کارخانه هایی که به شیوه ی نوین محصولات خود را به بازار فروش عرضه می کنند و خدمات ویژه ای را به مشتریان خود عرضه می دارند امروزه علاوه بر امکان خرید حضوری، خرید غیرحضوری یا خرید اینترنتی را به خدمات خود اضافه کرده اند.
به طوری که مشتریان در هر کجای ایران یا حتی خارج از ایران بدون این که به مکان یا زمان خاصی محدود باشند و همچنین بدون صرف هزینه می توانند تجهیزات مرغداری مورد نظر خودشان را انتخاب و از راه دور و تنها از طریق تماس به ثبت برسانند.
تنها کافی است با شماره ای که در پایان این مقاله درج شده است تماس حاصل نمایید و در سهولت کامل سفارش خود را به ثبت برسانید و در سریع ترین زمان ممکن در مکان مورد نظرتان تحویل بگیرید.

 

 

ارزان ترین قیمت رول بستر مرغداری دولایه

همان طور که گفته شد قیمت محصولات یکی از تاثیر گذار ترین عوامل به هنگام خرید محصولات است در شرایطی که معمولا محصولات با کیفیت تر قیمت بالاتری را نیز دارا هستند توجه به قیمت گاهی سبب ضرر و زیان نیز می شوند.
قیمت رول بستر مرغداری دولایه نیز یکی از مهم ترین شرایط خرید و فروش است.
علت این امر آن است که ریسک در خصوص سالن های پرورش طیور علی الخصوص بستر و جایگاه پرندگان سبب خسارت های جبران ناپذیری می شود.
پس به شما توصیه می کنیم که ابتدا در خصوص محصولی که خریداری می کنید بررسی های لازم را انجام دهید و پس از شناسایی مناسب ترین محصول آن را خریداری کنید.
مشاورین ما می توانند در این خصوص به شما کمک کنند و از راهنمایی های آن ها به صورت ۱۲ ساعته استفاده کنید.

phone icon شماره تماس: 09115716223

مطلب پیشنهادی

آیا کاربرد کاغذ در مرغداری اهمیت بالایی دارد؟

کاربرد کاغذ در مرغداری

تا به حال به این فکر کرده اید که کاربرد کاغذ در مرغداری چیست؟ و …