صنعت مرغ
خانه / رول بستر مرغداری / قیمت رول مرغداری

قیمت رول مرغداری

امروزه خرید و فروش تجهیزات مرغداری از جمله رول بستر مرغداری تابع عوامل مختلفی است به طور مثال قیمت رول مرغداری، کیفیت آن و همچنین نحوه ی عرضه ی آن به مشتریان بسیار حائز اهمیت است.
در ادامه ی مقاله برای شما بیشتر در رابطه با طریقه ی خرید و دستیابی به لیست قیمت مرغداری صحبت می کنیم.

 

 

تفاوت کفپوش رول کاغذ مرغداری و تایل پلاستیکی مرغداری

رول بستر مرغداری و تایل مرغداری دو تا از پرطرفدار ترین کفپوش های مرغداری موجود در بازار هستند در شرایطی که تفاوت های بسیار زیادی با یک دیگر دارند.
رول مقوایی مرغداری جاذب بسیار خوبی برای رطوبت و نم است به همین منظور آب موجود در فضولات پرندگان را جذب می کند اما در تایل مرغداری به دلیل ارتفاعی که نسبت به سطح زمین دارد فضولات پرندگان به زیر بستر می ریزد.
رول بستر مرغداری در پایان دوره تعویض می شود اما تایل مرغداری عمری طولانی دارد و در دوره های بسیاری می توان از آن استفاده کرد.
جنس رول بستر های مرغداری از کاغذ و یا مقوا است و جنس تایل های مرغداری یا اسلت مرغداری از پلاستیک است که همگی از مواد اولیه درجه یک و با کیفیت ساخته شده است.
اما در مقایسه این دو کفپوش لازم به ذکر است که بگوییم قیمت رول مرغداری نسبت به تایل مرغداری بسیار ارزان تر بوده است و به همین دلیل است که طرفداران بسیاری را نیز دارد.
بعد از خواندن این توضیحات در انتها شما می توانید این دو کفپوش را با هم مقایسه کرده و بسته به نیاز یا سلیقه تان آن را خریداری کنید.

تولیدکننده بهترین کفپوش مرغداری

تولیدکننده بهترین کفپوش مرغداری

شرکت بادرام بستر تولیدکننده انواع رول بستر مرغداری و کفپوش تایل مرغداری در سطح استاندارد جهانی است.
بسیاری از محصولات تولیدی توسط این شرکت به کشور های همسایه ایران و یا کشور های خاورمیانه صادر می شود و خریداران بسیاری را دارد.
علت این امر هم قیمت مناسب محصولات و کیفیت بالای تجهیزات مرغداری ارائه شده توسط این شرکت است.
همچنین شما نیز اگر قصد خرید هر یک از تجهیزات مرغداری و یا کفپوش های مرغداری را دارید می توانید با مدیر فروش ما تماس بگیرید و سفارش خود را به ثبت برسانید و در صورت نیاز به مشاوره و یا راهنمایی می توانید از کمک مشاوران ما به صورت رایگان و 12 ساعته استفاده کنید.

خرید اینترنتی رول بستر مرغداری

خرید اینترنتی رول بستر مرغداری

خرید اینترنتی رول بستر مرغداری از طریق تبلیغات در شبکه های اجتماعی نظیر کانال های تلگرامی و یا اینستاگرام و در معتبر ترین حالت از طریق سایت های فروش تجهیزات مرغداری و کارخانه های فروش این محصولات صورت می گیرد.
شما می توانید تنها از طریق تماس با این شرکت ها و یا از طریق اینترنتی سفارش خود را با صرف کمترین زمان و بدون دریافت هزینه ای اضافه از شما به ثبت برسانید.
پس از ثبت سفارش در کمترین زمان ممکن و سریع ترین زمان رول های مرغداری را در سالن پرورش طیور خود و یا مکان های مورد نظر دیگر تحویل بگیرید.
این شیوه ی خرید به دلیل در دسترس بودن و همچنین عدم محدودیت زمانی و مکانی طرفداران بسیاری دارد و از خرید حضوری مورد استقبال بیشتری قرار گرفته است.

ارزان ترین قیمت رول مرغداری

ارزان ترین قیمت رول مرغداری

جدا از تفاوت قیمت های رول های مرغداری که در بازار فروش تجهیزات مرغداری وجود دارد تفاوت های بسیاری در میان قیمت های ارائه شده توسط کارخانه و مغازه های عمده فروشی تجهیزات مرغداری وجود دارد.
اما امروزه دسترسی به کارخانه ها بسیار دشوار و وقت گیر است.
بعضی از کارخانه ها با ارائه ی امکان خرید غیرحضوری به مشتریان خود، خرید آن ها را سهولت بخشیدند به طوری که تمامی مشتریان می توانند از هر جای دنیا و در هر زمانی به خرید بپردازند.
و این امکان باعث می شود مشتری در هر موقعیت و در هر مکانی که هست به آسانی خرید خود را مستقیم از درب کارخانه به ثبت برساند.
در این شیوه ی خرید شما خرید خود را به ارزان ترین قیمت رول مرغداری انجام دادید چرا که خرید شما از کارخانه و به صورت مستقیم صورت گرفته است.
اگر شما نیز از آن دسته از مشتریان هستید که تمایل به خرید غیرحضوری دارید می توانید با شماره ای که در پایین درج شده است تماس بگیرید و خرید خود را با ارزان ترین قیمت رول مرغداری به ثبت برسانید.

phone icon شماره تماس: 09115716223

مطلب پیشنهادی

آیا کاربرد کاغذ در مرغداری اهمیت بالایی دارد؟

کاربرد کاغذ در مرغداری

تا به حال به این فکر کرده اید که کاربرد کاغذ در مرغداری چیست؟ و …