صنعت مرغ
خانه / رول بستر مرغداری / فروش رول بستر مرغداری در تهران

فروش رول بستر مرغداری در تهران

فروش رول بستر مرغداری در تهران به منظور مرکزیت و دسترسی آسان به دیگر شهر های ایران توسط شرکت بادرام بستر به مشتریان و خریداران ارائه شده است.
سالن مرغداری صنعتی و همچنین در سالن های پرورش مرغ گوشتی باید فضای سالن به گونه ای باشد که در زمستان ها گرم و در تابستان ها سرد باشد.
و همچنین تراکم رطوبت در آن کنترل شده باشد به طوری که از مرطوب شدن بستر پرندگان جلوگیری شود و مانع از شیوع بیماری های تنفسی شود.
رول بستر مرغداری از آن دسته از تجهیزات پیشرفته مرغداری است که تمامی این نیاز ها را بر طرف می کند.

 

پرورش مرغ گوشتی

پرورش مرغ یکی پر درآمد ترین کسب و کار ها است که امروزه مورد توجه خیلی از اشخاص قرار گرفته است.
تاسیس سالن های مرغداری و شروع به کار در صنعت پرورش طیور  به روش و در سبک های مختلف انجام می شود که شامل موارد زیر می شود.

  • مرغداری سنتی
  • مرغداری صنعتی

که هریک از این مرغداری ها نیز باز به انواع مختلفی از مرغداری گوشتی و مرغداری تخم گذار تشکیل می شود که انواع مختلفی از پرندگان و طیور اعم از پرورش بوقلمون، پرورش بلدرچین و … را شامل می شود.
اگر قصد شروع این کسب و کار را دارید باید مطمئن ترین و بهترین سالن مرغداری را برای کارتان راه اندازی کنید و بعد به پرورش مرغ بپردازید تا هرگز متضرر نشوید.
همان طور که در ابتدای مطلب نیز ذکر کرده ایم در پرورش مرغ گوشتی به شیوه صنعتی رول بستر مرغداری یکی از نکاتی است که هرگز نباید نادیده گرفته شود و امروز شما می توانید با مناسب ترین قیمت آن را خریداری کنید.

 

انواع رول بستر مرغداری

 

انواع رول بستر مرغداری

رول بستر های مرغداری به دو دسته تقسیم می شوند.

  • رول بستر مرغداری تک لایه
  • رول بستر مرغداری دولایه

فروش رول بستر مرغداری توسط شرکت بادرام بستر در هر دو نوع تک لایه و دولایه موجود است اما نوع تک لایه در میان مصرف کنندگان بیشتر به رسمیت شناخته شده است و خریداران بیشتری را دارد.
اما این موضوع به این معنا نیست که فروش رول بستر مرغداری دولایه خریداری ندارد و یا بی کیفیت است.
این محصول در بالاترین کیفیت در سطح ایران عرضه و به بازار های جهانی نیز معرفی شده است اما به دلیل قیمت بالای آن نسبت به رول های تک لایه طرفداران کمتری دارد.

 

مراکز فروش رول بستر مرغداری در ایران

 

مراکز فروش رول بستر مرغداری در ایران

مرکز فروش تجهیزات پیشرفته مرغداری در تهران با نمایندگی از شرکت بادرام بستر فروشنده ی تمامی کفپوش های مرغداری علی الخصوص رول بستر مرغداری درجه یک است.
این مرکز فروشنده ی رول بستر مرغداری به صورت عمده است این محصولات با بالا ترین کیفیت و بدون آهک است و به خوبی آبگیری شده است به همین منظور تمامی رول های تولید شده توسط این مرکز بدون رطوبت و پارگی است.
شما می توانید جهت خرید از این مرکز به صورت حضوری و غیرحضوری اقدام کنید.

قیمت فروش رول بستر مرغداری

قیمت فروش رول بستر مرغداری

قیمت فروش رول بستر مرغداری به دلیل تغییر قیمت مواد اولیه روزانه در حال تغییر است و شما می توانید هر زمان قصد خرید آن را داشتید با مشاورین فروش ما تماس بگیرید و از به روز ترین قیمت رول بستر مرغداری و همچنین رقیب پلاستیکی آن در کفپوش قیمت تایل مرغداری را به دست آورید.
هر یک از کفپوش های مرغداری نام برده شده در این متن تولید شرکت بادرام بستر است و تنها فروش رول بستر مرغداری از مراکز این شرکت امکان پذیر است.
همچنین شایان ذکر است که قیمت فروش رول بستر مرغداری به صورت عمده بسیار برای مرغداران و همچنین عمده فروشان تجهیزات پیشرفته مرغداری بسیار مقرون به صرفه است و قیمت تمام شده ی آن بسیار پایین تر از قیمت خرید خرد و کیلویی آن است.
ما به صورت ۱۲ ساعته پاسخگوی تماس ها و سوالات شما هستیم و تنها کافی است با شماره ای که در زیر این متن درج شده است تماس بگیرید.

phone icon شماره تماس: 09115716223

مطلب پیشنهادی

آیا کاربرد کاغذ در مرغداری اهمیت بالایی دارد؟

کاربرد کاغذ در مرغداری

تا به حال به این فکر کرده اید که کاربرد کاغذ در مرغداری چیست؟ و …