صنعت مرغ
خانه / رول بستر مرغداری / خرید عمده رول بستر مرغداری

خرید عمده رول بستر مرغداری

روش ها و شیوه های بسیار گوناگونی برای خرید عمده رول بستر مرغداری وجود دارد همانطور که می دانید رول بستر های مرغداری به دو نوع تک لایه و دولایه تقسیم می شوند که شما می توانید بسته به نیاز خود هر یک از آن ها را خریداری کنید.
اما سوال این است که چگونه؟ و آسان ترین شیوه ی خرید چیست؟
امروزه بهترین نوع خرید، خرید اینترنتی است.
زیرا در خرید اینترنتی دیگر از صرف زمان خبری نیست و لازم نیست سراسر شهر و یا در موارد بسیاری کشور را برای پیدا کردن محصول مورد نظرتان بگردید.
شما می توانید با مراجعه به کانال ها و یا صفحات در فضای مجازی و یا مراجعه به سایت های فروش محصولات و تجیهزات مرغداری عکس محصولات را مشاهده کنید و در صورت تمایل خرید رول بستر مرغداری خود را از طریق تماس با مشاورین فروش این دفاتر و شرکت ها به ثبت برسانید.

 

 

مناسب ترین کفپوش مرغداری کدام است؟

ایجاد بستر مناسب یکی از مهم ترین نکات حائز اهمیت در ساختار یک سالن مرغداری است که صاحبان این صنعت باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند.
زیرا امکان بروز بیماری و شیوع آن زمانی گسترش پیدا می کند که سالن شما دارای بستری مناسب یا مرطوب باشد.
در انتخاب کفپوش مرغداری کفپوشی مناسب اسنت که راحت و خشک باشد.
تاکید می کنم که حتما بستر باید خشک باشد و عاری از هر گونه رطوبت و نم باشد زیرا در غیر این صورت میزان تلفات به دلیل آلودگی محیطی افزایش پیدا می کند.
شما می توانید پس از اطلاع از انواع کفپوش مرغداری بهترین نوع آن را خریداری کنید.

 

مناسب ترین کفپوش مرغداری کدام است؟

 

مزایای استفاده از رول بستر مرغداری

رول بستر مرغداری در کنار تایل مرغداری و همچنین خاک اره و پوشال از کفپوش های شناخته شده بازار فروش تجهیزات مرغداری است.
هر یک از کفپوش های نام برده شده صحبت های بسیاری را دارند اما ما در این مقاله قصد داریم تنها در رابطه با رول مرغداری با شما صحبت کنیم.
در وهله ی اول کاغذ رول مرغداری به دلیل قیمت پایینی که هنگام خرید عمده رول بستر مرغداری دارد خریداران بسیاری را نیز به سمت خود جذب می کند.
این کفپوش برای طیور بسیار نرم بوده و همچنین از گرد و خاک و پخش شدن آن در محیط جلوگیری می کند.
این رول های مقوایی یکی از بهترین کفپوش های مرغداری در زمینه ی کنترل دما ی سالن است و علت آن عایق بودن آن در برابر سرما و گرما است.
رول های مقوایی مرغداری به دلیل سبک بودن آن به راحتی و در کمترین زمان نصب و همچنین در پایان دوره جمع آوری می شود در پایان دوره نیز توسط کشاورزان برای استفاده به عنوان کود کشاورزی خریداری می شود.

مزایای استفاده از رول بستر مرغداری

مراکز خرید عمده رول بستر مرغداری

بعضی از کارخانه های تولیدکننده برای رعایت حال مشتریان خود و همچنین کاهش هزینه های باربری در یکسری از کلان شهر های ایران مراکز و نمایندگی هایی را دایر کردند و از نزدیک ترین مبدا ممکن محصولات را برای مشتریان ارسال می کنند.
شرکت بادرام بستر نیز یکی از شرکت های پیشتاز در این امر است و نمایندگی های بسیاری را در اصفهان، گرگان، خراسان رضوی، کرج و دیگر شهر ها جهت رفاه حال خریداران احداث کرده است.
همچنین این شرکت علاوه بر فروش داخل صادرات بسیاری را به کشور های همسایه ایران و همچنین خاورمیانه دارد که علت این امر کیفیت بالای محصولات تولیدی و همچنین قیمت پایین آن ها است که در ادامه بیشتر در رابطه با آن صحبت خواهیم کرد.

مراکز خرید عمده رول بستر مرغداری

قیمت رول بستر مرغداری

قیمت خرید عمده رول بستر مرغداری نسبت خرید جزئی آن بسیار متفاوت و همچنین ارزان تر است.
اما جدا از تاثیر خرید عمده رول بستر مرغداری در قیمت تمام شده ی این محصول موارد دیگری نیز در قیمت این محصولات تاثیر گذار است.
که می توان به مواد اولیه مورد استفاده در تولید محصول و کیفیت آن اشاره کرد.
بسیاری بر این باور هستند که هر چه میزان متراژ رول بستر در یک کیلوگرم آن بیشتر باشد این جنس از کیفیت مطلوبی برخوردار نیست و نامرغوب و نازک است.
و رول هایی که متراژ کمتری در یک کیلوگرم را پوشش می دهند بهتر است در صورتی که این موضوع در همه ی موارد صحت ندارد.
در اکثر اوقات رول هایی که دارای متراژ کمتری در یک کیلوگرم هستند دارای نم و رطوبت هستند و به همین دلیل است که وزن بیشتری نیز دارند.
رول های تولید شده توسط شرکت بادرام بستر در ابعاد استاندارد است و با تضمین بدون نم و پارگی به مشتریان خود عرضه می شود.
شما می توانید جهت خرید عمده رول بستر مرغداری و همچنین ثبت سفارشتان از طریق خرید غیرحضوری با شماره ای که در انتهای مقاله درج شده است تماس بگیرید.

phone icon شماره تماس: 09115716223

مطلب پیشنهادی

آیا کاربرد کاغذ در مرغداری اهمیت بالایی دارد؟

کاربرد کاغذ در مرغداری

تا به حال به این فکر کرده اید که کاربرد کاغذ در مرغداری چیست؟ و …