صنعت مرغ
خانه / جت هیتر مرغداری / خرید جت هیتر گازی مرغداری

خرید جت هیتر گازی مرغداری

خرید جت هیتر گازی مرغداری به چه منظور صورت می گیرد و خرید آن در بازار های امروزی به چند روش انجام می شود تا مرغداران بتوانند با توجه به شرایط دسترسی خود از بهترین روش جت هیتر های مورد نظر خود را خریداری کنند. انواع جت هیتر مورد استفاده در مرغدار چیست و هرکدام چه ویژگی هایی دارند و دلیل استفاده از آن ها چیست

جت هیتر های گازی

این جت هیتر ها از جمله جت هیتر های پرفروش در بازار ها است که با آمدن شان وجود جت هیتر های گازوئیلی کم رنگ تر شده است زیرا این جت هیتر ها طرز کارشان بسیار آسان تر و تمیز تر می باشد.

جت هیتر گازی در اکثریت موارد به جهت افزایش گرمای سالن­ های مرغداری کاربرد دارند، یکی از دلایلی که برای خرید این جت هیترها مورد توجه قرار می­ گیرد راندمان حرارتی بالا همراه با ایمنی بسیار بالا و مصرف بسیار پایین آن است.

این جت هیترها با توجه به مدل، سوخت و ظرفیت گرمایشی می ­توانند برای فضاهای مختلف کاربردهای متفاوتی داشته باشند. این جت هیترها دارای دو نوع بدون دودکش و دودک ش­دار است. از نوع بدون دودکش آن در مرغداری ­ها به دلیل داشتن سیستم تهویه قوی استفاده می­ گردد. جت هیتر گازی بدون دودکش به دلیل راندمان حرارتی بالا و راه ­اندازی راحت دستگاه نسبت به نوع دودکش ­دار آن بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

خرید جت هیتر گازی مرغداری

جت هیترهای گازی نسل جدیدی از سیستم ­های حرارتی هستند که با کاهش فوق ­العاده مصرف سوخت و افزایش استثنایی راندمان حرارتی نسبت به سایر سیستم ­های گرمایشی می ­باشند که از طریق سایت­ های معتبر و خرید آنلاین صورت می ­گیرد.

جهت خرید این جت هیترها برندها و قیمت­ های متفاوتی در نمایندگی­ های مختلف سراسر کشور وجود دارد که با توجه به نیاز مشتری انتخاب می­ شود.

جهت خرید هیتر گازی از طریق سایت­ های خرید در نمایندگی ­های فعال معتبر در سراسر ایران در کمترین زمان ممکن برای مشتریان امکان­پذیر است. برای خرید این محصول م ی­توان با مراجعه به  سایت­ های فروش و تماس با واحد فروش و کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره و خرید آن اقدام کرد.

 

قیمت خرید جت هیتر گازی مرغداری

جت هیتر گازی نوعی مشعل هستند که حرارت آن به صورت مستقیم و پرتابی به محیط انتقال پید ا می­ کند که با توجه به این امر راندمان این دستگاه 99 درصد است و با سرعت بسیار بالایی توانایی تامین گرمایش به صورت دمنده را دارد. همچنین این دستگاه ­ها از ایمنی بسیار بالا و مصرف بسیار کمی و همچنین کاربردی راحت برای گرم کردن با هوادهی بالا برخوردارند.

در مرغداری ­ها به دلیل وجود سیستم هواکشی عرضی و طولی گازهای مضر حاصل از احتراق در سریع ­ترین زمان ممکن با هوای آزاد و تمیز جا به جا می­ گردد و از سالن تخلیه می­ شود. پس در صورت سیستم تهویه مناسب در مرغداری­ ها جت هیترهای گازی بدون دودکش با توجه به راندمان بالا و مقرون به صرفه بودن آن می­ تواند گزینه مناسبی جهت استفاده در مرغداری­ ها باشد.

قیمت خرید جت هیتر گازی مرغداری با تنوع و ابعاد مختلف و همینطور برندهای سازنده متفاوت، با هم فرق می ­کند.

خریدار با توجه به نیاز خود در مراکز خرید اینترنتی می­ تواند نسبت به خرید محصول مورد نظر اقدام کند.

انواع جت هیتر مرغداری

یکی از اصلی ترین تجهیزات سالن های مرغداری استفاده از جت هیترهای گازی در واحدهای مرغداری می باشد.

جت هیترهای گازی دارای انواع متفاوتی می باشند که همگی آن ها در کارخانجات معتبر کشور با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت ساخته می شود و مشتریان می توانن با توجه به نیاز خود آن را خریداری نمایند.

انواع جت هیترهای گازی:

  • جت هیتر گازی تک موتوره
  • جت هیتر گازی دو موتوره
  • جت هیتر گازی دودکش ­دار
  • جت هیتر گازی بدون دودکش

انواع جت هیترهای گازی از نظر مصرف سوخت:

  • گاز طبیعی
  • گاز مایع

 

تولید کنندگان جت هیتر گازی

امروزه صنعت پرورش مرغ و طیور پیشرفت های زیادی از نظر راندمان تولید داشته است که این امر مستلزم فراهم آوردن شرایط مناسب جهت پرورش و رشد کیفی و کمی مرغ است.

یکی از این موارد استفاده از سیستم های تهویه مناسب از جمله جت هیترهای گازی است که امروزه یکی از پرکاربردترین سیستم ها جهت تامین دمای لازم با توجه به سن جوجه است.

تولیدکنندگان جت هیتر گازی با استفاده از آخرین تکنولوژی روز دنیا و همینطور مواد اولیه بسیار مرغوب به تولید انواع مختلف این سیستم ها پرداخته اند.

یکی از بهترین سیستم ­های گرمایشی با راندمان بالا جت هیترهای گازی هستند که امروزه توسط تولیدکنندگان متعددی از طریق نمایندگی های فروش و مراکز اینترنتی معتبر به صورت بی واسطه عرضه می گردد.

سیستم های تهویه مرغداری

صنعت طیور یکی از بزرگ ترین مصرف کنندگان انرژی و سوخت در حوزه کشاورزی است. در سالیان اخیر این صنعت با بهره مندی از فناوری روز دنیا پیشرفت چشمگیری در راستای مدیریت پرورش و تغذیه طیور داشته است که بخش مهمی از نیازهای غذایی کشور را تامین می کند.

یکی از اصول مهم در مدیریت این صنعت استفاده از سیستم های تهویه مناسب جهت بهبود عملکرد جوجه های گوشتی و جوجه های تخم گذار بوده است.

استفاده از سیستم های تهویه از جمله جت هیترهای گازی با راندمان بالا با مصرف بهینه سوخت و در نتیجه کاهش هزینه ها امروزه یکی از موارد بسیار مهم در امر پرورش طیور می باشد.

به همین منظور استفاده از جت هیترهای گازی به دلیل مزیت های فراوانی که دارد بسیار مورد استقبال پرورش دهندگان مرغ قرار گرفته است.

phone icon شماره تماس: 09120733749

مطلب پیشنهادی

فروش جت هیتر گازوئیلی مرغداری

نمایندگی فروش جت هیتر گازوئیلی مرغداری

فروش جت هیتر گازوئیلی مرغداری  چگونه صورت می گیرد ؟یکی از سیستم های گرمایشی در …