صنعت مرغ
خانه / آبخوری مرغداری / خریدار آبخوری کله قندی و تمام اتوماتیک مرغداری

خریدار آبخوری کله قندی و تمام اتوماتیک مرغداری

خریدار آبخوری کله قندی و تمام اتوماتیک مرغداری بدنبال چه آبخوری است و چگونه باید سیستم آبخوری مناسب مرغداری خود را انتخاب کند و بهترین راه خرید آبخوری دستی کله قندی چیست و چگونه می توان آنرا با بهترین قیمت تهیه نمود.

آبخوری کله قندی و تمام اتوماتیک

آبخوری کله قندی در دسته آبخوری های دستی قرار می گیرد. کلیه عملیات پر و خالی و شست شو و ضدعفونی شدن توسط نیروی انسانی (کارگر) صورت می گیرد. این آبخوری ها برای هفته اول پرورش طیور ورد استفاده قرار می گیرد. آبخوری های تمام اتوماتیک به گونه ای طراحی شده اند که عملکردی خودکار دارند، این دسته از آبخوری ها به جهت عدم نیاز به مدیریت پیچیده در هفته دوم به بعد در سالن های مرغداری صنعتی و نیمه صنعتی به کار گرفته می شوند.

آبخوری کله قندی و تمام اتوماتیک

قیمت آبخوری کله قندی و تمام اتوماتیک

آبخوری های کله قندی بر اساس لیتر در اندازه های مختلفی تولید می شود، در نتیجه قیمت آبخوری کله قندی نه تنها بر اساس جنس پلاستیکی از آن ساخته شده بلکه بسته به ظرفیت آن نیز تعیین می شود. آبخوری های اتوماتیک با توجه به مکانیزم هایی که برای کارکردخودکار در آنها به کار رفته است، از قیمت بالاتری نسبت به نمونه های دستی برخوردار می باشند.

آبخوری کله قندی و تمام اتوماتیک

خریداران آبخوری کله قندی و تمام اتوماتیک

خریداران آبخوری های کله قندی بیشتر مالکان مرغداری های سنتی و خریداران آبخوری های تمام اتوماتیک بیشتر صاحبان و مالکان مرغداری های صنعتی که به پرورش طیور می پردازند، می باشند. واحد های تولید کننده انواع طیور از جمله جوجه مرغ های گوشتی، جوجه مرغ های تخم گذار، بلدرچین  از خریداران مهم این نوع از آبخوری ها می باشند.

آبخوری کله قندی و تمام اتوماتیک

انواع آبخوری کله قندی و تمام اتوماتیک

آبخوری کله قندی به سبب شکل ظاهری اش به این نام شناخته می شود. این آبخوری ها در دو جنس پلاستیکی و فلزی تولید می شوند، که در ایران نمونه پلاستیکی آن محبوبیت فراوانی دارد.

انواع آبخوری کله قندی بر اساس گنجایش آب

  • آبخوری های کله قندی 2 لیتری
  • آبخوری های کله قندی 3 لیتری
  • آبخوری های کله قندی 4 لیتری
  • آبخوری های کله قندی 5 لیتری
  • آبخوری های کله قندی 6 لیتری

انواع آبخوری های اتوماتک

  • آبخوری اتوماتیک نیپل
  • آبخوری اتوماتیک جامبو

آبخوری کله قندی و تمام اتوماتیک

 

کاربردهای آبخوری کله قندی و تمام اتوماتیک

هر یک از این آبخوری ها بنابر سالن مرغداری و نوع پرورش طیور انتخاب و مورد استفاده قرار می گیرند. آبخوری های دستی بیشتر در سالن های سنتی و در هفه اول پرورش طیور در سالن های مرغداری صنعتی و نیمه صنعتی به کار گرفته می شوند. آبخوری های اتوماتیک به دلیل عدم نیاز به نیروی کارگر و گسترده بودن سالن های مرغداری بیشتر در سالن های مرغداری صنعتی به کار گرفته می شوند. آبخوری های دستی برای پرورش طیور در بستر کاربرد دارند و آبخوری های اتوماتیک چه در پرورش در بستر چه در پرورش در قفس کاربرد دارند.

آبخوری کله قندی و تمام اتوماتیک

ویژگی های آبخوری کله قندی و تمام اتوماتیک

از ویژگی های مهم آبخوری کله قندی می توان به ارزان بودن این محصول نسبت به کارایی مفید آن در روزهای ابتدایی پرورش طیور اشاره نمود. همچنین از ویژگی های دیگر این آبخوری به سهولت در تمیزی و شست و شو می باشد. از ویژگی های آبخوری های اتوماتیک نسبت آبخوری های دستی وجود جریان تازه آب می باشد.

آبخوری کله قندی و تمام اتوماتیک

تجهیزات و موارد مورد نیاز پرورش مرغ

تجهیزات گوناگونی برای پرورش طیور مورد نیاز می باشد که در زیر به آن ها اشاره شده است:

  • آبخوری
  • دانخوری
  • جت هیتر
  • هواکش
  • پنجره یا دریچه اینلت
  • رول بستر

هر یک از این تجهیزات در انواع گوناگون طراحی و تولید و در اختیار بازار قرار می گیرند.

آبخوری کله قندی و تمام اتوماتیک

مطلب پیشنهادی

آبخوری مرغداری

قیمت به روز سیستم آبخوری مرغداری

اهمیت استفاده از آبخوری مرغوب در سالن های مرغداری چیست؟ کدام سیستم آبخوری نسبت به …