صنعت مرغ
خانه / جت هیتر مرغداری / تولیدی جت هیتر مرغداری مرغوب

تولیدی جت هیتر مرغداری مرغوب

تولیدی جت هیتر مرغداری جدید چه مواردی را در تولید در نظر می گیرد؟ تولیدی جت هیتر مرغداری از چه ویژگی هایی برای جدید بودن آن استفاده می نماید؟
تولیدی جت هیتر مرغداری جدید با توجه به موارد کاربردی این دستگاه اقدام به ساخت می نماید. جت هیتر مرغداری به عنوان وسیله ای مناسب برای تامین گرمایش سالن است. در انواع مختلف گازی، گازوییلی و دوگانه سوز، دودکش دار و بدون دودکش می باشد.
تولیدی جت هیتر مرغداری جدید از موارد خوبی برای تولید استفاده نموده است. راندمان بالا و مصرف سوخت کاملا بهینه علاوه بر صرفه جویی، مناسب برای سالن های بزرگ است. قابلیت جابجایی داشته به گونه ای که با نصب بر روی چهارپایه چرخدار امکان حرکت دستگاه محیا می شود. علاوه بر اینکه می توان جت هیتر جدید را با قلاب نیز آویزان نمود.
تولیدی جت هیتر مرغداری جدید اطلاعات مفیدی در مورد استفاده از دستگاه در اختیار خریدار قرار می دهد. باید صفحه جلویی کوره سرخ رنگ و بدون خروج شعله باشد. عدم رنگ سرخ عدسی کوره باعث نشت گازهای سمی و خطرناک در سالن می گردد. محل نصب کاملا مسطح و بدون لرزش باعث کارایی بالای آن می گردد. جت هیتر مرغداری جدید برای محیط بسته تولید می گردد. به همین دلیل برای محیط های سرباز در معرض باران و برف مناسب نیست.

phone icon شماره تماس: 09120733749

مطلب پیشنهادی

خرید جت هیتر گازی

خرید جت هیتر گازی مرغداری

خرید جت هیتر گازی مرغداری به چه منظور صورت می گیرد و خرید آن در …