صنعت مرغ
خانه / هواکش مرغداری / لیست قیمت هواکش مرغداری 140

لیست قیمت هواکش مرغداری 140

دریافت لیست قیمت هواکش مرغداری 140 به صورت روزانه و از طریق  وب سایت های اینترنتی و بدون نیاز به مراجعه حضوری انجام می پذیرد. هواکش های مرغداری 140 در شرکت های مختلفی تولید می گردد که هر کدام دارای ویژگی و قیمت های متفاوتی می باشد. متداول ترین هواکش مرغداری مورد استفاده در ایران هواکش 100 و هواکش 140 می باشد که در این جا از نمونه هواکش 140 صحبت می کنیم.

هواکش مرغداری 140 چیست؟

هواکش های مرغداری یکی از حیاتی ترین اجزائ سیستم های تهویه مورد استفاده در مرغداری ها می باشد .هواکش مرغداری 140 دارای فن با قدرت 140 می باشد و از نمونه های 100 قوی تر هستند و معمولا در مرغداری های بزرگ تر مورد استفاده قرار می گیرند.
هواکش 140 چیست

قیمت هواکش مرغداری 140

برای اطلاع از آخرین قیمت تجهیزات مرغداری که از آن جمله می توان هواکش مرغداری 140 را نام برد باید با کارشناسان ما در بخش فروش ارتباط گرفته یا فرم در خواست محصول را پر نمایید

شایان ذکر است هواکش مرغداری 140 با توجه به تعداد سفارش متفاوت است

خرید عمده هواکش مرغداری 140

قبل از خرید هواکش مرغداری باید حتما از آخرین قیمت روز آن اطلاع پیدا کرده و پس از هماهنگی اقدام به واریز پول نمایید وفیش مربوطه را بهمراه در خواست سفارش یرای ما ارسال نموده تا اقدامات بعدی برای شما صورت پذیرد برای راهنمایی بیشتر با مسئول فروش شرکت ارتباط حاصل فرماییدقیمت هواکش مرغداری 140

نیاز های محیط های بزرگ و کوچک طراحی و تولید شده است به صورتی که موتور آن به شکل دو دور معمولی و سریع بدون ایجاد کوچک ترین لرزش کار میکند .

بیشتر بخوانید: قیمت تایل مرغداری

دمپر هایی که در این محصول به کار رفته است از نوع پیشرفته می باشد که به پیروی از قوانین فیزیکی کار به صورت کاملاً استاندارد کار می کند . این دمپر ها یه شکلی طراحی شده اند که حتی به هنگام بسته بودن آن ها ، به راحتی تبادل پیدا می کند .

فن مرغداری 140دارای ۵ پره از جنس استیل می باشد که بالانس آن با استفاده از بالانس الکترونیکی انجام گرفته است . بهره گیری از این محصول باعث می شود تا دما و رطوبت در همه جای سالن به شکل یکنواخت باشد .

در یک بررسی از بعد اقتصادی می توان این استنباط را داشت که فن مرغداری ۱۴۰ در ۱۴۰در مقایسه با فن های سانتریفیوژ از قیمت نسبتاً پایینی برخوردار است ؛ همچنین کاربر می تواند این فن ها را به دلیل وزن پایین به راحتی جا به جا کند .

ویژگی های هواکش مرغداری 140

کاربرد هواکش 140

  • سالن مرغداری
  • سالن پرورش قارچ
  • گلخانه ها
  • سالن های صنعتی
  • سالن های صنعتی
  • انبارها

تولید کنندگان هواکش 140

  • شرکت مرغ خانه
  • شرکت تات
  • شرکت الوند

باید توجه داشت سیستم های تهویه مورد استفاده در مرغداری فقط هواکش ها نبوده و ما برای آشنایی بیشتر شما مقاله ای را در مباحثی چون پد سلولزی ، پنجره اینلت ، مه پاش و همچنین سیستم های گرمایشی چون جت هیتر های کابینتی و جت هیتر دوگانه سوز آماده کرده ایم که شما می توانید به آنها مراجعه نمایید

انواع هواکش صنعتی

  • هواکش 100
  • هواکش 120
  • هواکش 140

پرورش مرغ بومی

در پرورش مرغ بومی علاوه بر تاثیر تهویه مناسب باید به نقش بستر و کفپوش مرغداری نیز توجه ویژه نمود و همچنین خوراک مناسب بسیار در سود دهی مرغداری ها مهم هستند.

که علت آن این است که رول بستر مرغداری نم و رطوبت موجود در فضولات پرندگان را جذب می کند و همچنین عایق خوبی برای سرما و گرما است و دما را متصاعد می کند.
قیمت رول بستر مرغداری بسیار ارزان بوده است و در مقایسه با کارایی و مزیت هایی که دارد بسیار مقرون به صرفه است.
شما می توانید جهت خرید انواع تجهیزات مرغداری با مشاورین فروش ما تماس بگیرید.

phone icon شماره تماس: 09120733749

مطلب پیشنهادی

قیمت انواع هواکش مرغداری

قیمت انواع هواکش مرغداری صنعتی

قیمت انواع هواکش مرغداری صنعتی چگونه محاسبه می گردد.را می توان از واحد های فروش …